16 aprilie 2011

De ce atâta indiferență..?

Cred că vi s-a întâmplat și vouă de nenumărate  ori să auziți oamenii spunând: "Dacă X aruncă gunoaiele pe jos...eu de ce să fiu mai fraier și să nu arunc...?" sau "Și așa toți aruncă gunoaie pe jos...hârtia mea nici nu se va observa în mormanul acela de mizerii..." Credeți-mă! mi s-a întamplat de prea multe ori... efectiv m-am săturat să aud oamenii vorbind cu așa mare indiferență și nepăsare despre natură!Un dar atât de minunat oferit de Dumnezeu...iar noi ne batem joc de el...e trist...mulți spun că trebuie să acceptăm realitatea așa cum este ea dar eu nu sunt de aceeași părere! Într-adevăr..azi trăim într-o societate care efectiv ne modelează într-un mod negativ, iar principalul factor care contribuie la această dezumanizare a noastră nu este altul decât mass-media...Poate unora li se pare ciudat ce poate să facă informația dar chiar e capabilă să ne schimbe gândirea!Trebuie să fim conștienți de ceea ce se vorbește la TV și să nu credem chiar tot ce auzim, să facem selecție în ceea ce privește informația pentru că aceasta contribuie la formarea noastră umană. Deci hai să nu mai fim indiferenți ! Să facem ceva cu privire la acest lucru! Să dăm exemplu prin comportamentul și atitudinea noastră pe care o avem față de natură și acelora care nu au nicio fustrare atunci cand "atacă" natura, să le dovedim că se poate!  

Un comentariu:

  1. Dacă aveți ceva de obiectat cu privire la ceea ce am spus eu mai sus...va rog...spuneti-va parerea printr-un comentariu! :)

    RăspundețiȘtergere